Webshop



Néhány éve arról álmodtam, hogy a három gyermekem mellett találjak magamnak olyan munkát, pénz kereseti lehetőséget, amit itthon tudok végezni. Így kezdtem el rendelésre is babákat varrni. Majd amikor láttam, hogy egy-egy baba alapanyagát több helyről kell megrendelni, megszületett a webáruházunk ötlete bennem.
Közben egyre több időt töltöttem Waldorf-óvodában a gyermekeim révén, és ismét kezdett bennem a vágy felébredni, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni - eredeti végzettségem is pedagógusi. Egy évvel ezelőtt elkezdtem a Waldorf-óvónőképzést, egyre inkább úgy érzem, hogy ez az én utam, ezt szeretném. Most úgy érzem, hogy sok energiát von el tőlem a webáruház működtetése és a későbbiekben nem szeretnék ezzel foglalkozni, már nem ez a célom.
Ezért hoztam azt a döntést, hogy szeretnék találni valakit, aki szívesen átvenné tőlem ennek a webáruháznak a fenntartását, érez magában erőt a fejlesztésére.
Kérlek írj nekem egy emailt: steinerbaba@gmail.com , ha úgy érzed esetleg te vagy az, aki ezt szívesen folytatná.

(A bolt elkelt...)

Nincsenek megjegyzések: